تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
17, تبلیغات, تبلیغات وآگهی ها 17 ص, تحقیق, تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, دانلود تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, ص, مورد, ها, وآگهی

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 17 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏تبلیغات وآگهی ها‏تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند.‏آگهی وتبلیغ علمی است که علی رغم قدمت آن هنوز در ایران ناشناخته است.حتی ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنندنمی توانند به طور صحیح از این حربه قدرتمند برای شناساندن ایران ومعرفی خلا قیتهای موجود درآن استفاده کنند.متاسفانه مدتهاست شاهدیم که مطبوعات از کسادی فروش معروف ایران در بازارهای خارجی بویژه کشورهای اروپایی سخن می گویند.‏این علم که هر روز‏ ‏با علوم ‏جامعه شناسی،آمار،اقتصاد وروانشناسی پیوستگی بیشتری پیدامی کند‏ ‏و‏ ‏هنرهایی نظیر موسیقی،ادبیات،عکاسی،گرافیک و‏ ‏نقاشی را ‏به خدمت می گیرد،در رساندن پیام فروش به بازارها ومصرف کنندگان نقش اساسی داردو‏ ‏اکنون هیولایی است از آمار‏ ‏و‏ ‏ارقام با صدها میلیارد دلارهزینه سالانه ومیلیونها نفر در سراسر جهان که در این رشته مشغول به کارند.همه ما به وسیله تبلیغات احاطه شده ایم وبه نحوی به آن در ارتباطیم.در ‏حال قدم زدن،استراحت،مطالعه ونشریات ،تماشای تلوزیون و…اشکال وحروف تبلیغاتی جلو چشممان قرار دارندیا آوای آن به گوش می رسد.سینما،تلوزیون،وچراغهای نمایش،وسایط نقلیه،کاتالوگها ،مراسلات پستی ،تقویمها ،وپیامها اشکال مختلف ارائه تبلیغاتند.در حال حاضر موسسات تبلیغاتی از ورزش ورزشکاران ومسابقات جهانی‏ به عنوان وسیله های تبلیغاتی درا‏مدهای قابل توجهی کسب می کنند مانند:آگهی ها ی تبلیغ‏اتی درمیادین ورزشی،کانالهای تلو‏ی‏زی‏ونی گاهی صدها دلار‏ ‏برای گزارش یک مسابقه ‏ورزشی،می پردازند‏ ‏و‏ ‏بودجه چشمگیری به این امر اختصاص میدهند.‏استفاده از ستاره ورزشی به عنوان ابزار تبلیغاتی بسیار موثر است کافی است قهرمان محبوب جهانی جمله ای راجع به خوبی محصولی بگوید.همچنین موفقیت قهرمان اتومبیل‏ ‏رانی یا ‏دوچرخه سواری بهترین تبلیغ برای آ‏ن محصول است.بسیاری از‏ صاحبنظران با تبلیغات موافقند وآ‏ن را نیروی خلا فه ای برای ترغیب وتشویق میل عمومی به مصرف محصول می دانند.
 

  • تحقیق در مورد پراکسی سرور 14 ص

    تحقیق در مورد پراکسی سرور 14 ص 14, پراکسی, پراکسی سرور 14 ص, تحقیق, تحقیق در مورد پراکسی سرور 14 ص, دانلود تحقیق در مورد پراکسی سرور 14 ص, سرور, ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد پراکسی…

  • پاورپوینت در مورد نمایش اعداد اعشاری (تحقیق دانش آموزی)

    پاورپوینت در مورد نمایش اعداد اعشاری (تحقیق دانش آموزی) آموزی, اعداد, اعشاری, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد نمایش اعداد اعشاری (تحقیق دانش آموزی), تحقیق, دانش, دانلود پاورپوینت در مورد نمایش اعداد اعشاری (تحقیق دانش آموزی), مورد, نمایش, نمایش اعداد اعشاری رفتن…

  • تحقیق در مورد زندگي نامه آيت الله تهراني 23ص

    تحقیق در مورد زندگي نامه آيت الله تهراني 23ص 23ص, آيت, الله, تحقیق, تحقیق در مورد زندگي نامه آيت الله تهراني 23ص, تهراني, دانلود تحقیق در مورد زندگي نامه آيت الله خامنه اي 13ص, زندگي, زندگي نامه آيت الله تهراني…

  • تحقیق در مورد سنگ شناسی رسوبی 21 ص

    تحقیق در مورد سنگ شناسی رسوبی 21 ص 21, تحقیق, تحقیق در مورد سنگ شناسی رسوبی 21 ص, دانلود تحقیق در مورد سنگ شناسی رسوبی 21 ص, رسوبی, سنگ, سنگ شناسی رسوبی 21 ص, شناسی, ص, مورد رفتن به سایت…

  • تحقیق در مورد بتن سبک، اسفنجی و الیافی 24 ص

    تحقیق در مورد بتن سبک، اسفنجی و الیافی 24 ص 24, اسفنجی, اسفنجی و الیافی 24 ص, الیافی, بتن, بتن سبک, تحقیق, تحقیق در مورد بتن سبک, دانلود تحقیق در مورد بتن سبک, سبک, ص, مورد, و رفتن به سایت…